Sinds 9:10 uur vanochtend ondervinden de functionaliteiten portofoon, SMS en noodnummer (QR-code alarmeren) van de BHV App een storing. De oorzaak ligt bij een wereldwijde storing bij Amazon Web Services (AWS).
Update 11:35 uur: AWS geeft aan de storing te hebben verholpen. Het volledige herstel gaat nog even duren, naar verwachting zal de functionaliteit tussen nu en een half uur weer volledig hersteld moeten zijn.
Update: 11:15 uur: Het herstel van dienstverlening bij onze leverancier duurt helaas langer dan verwacht. We updaten deze pagina zodra hier ontwikkelingen zijn.
Gevolg: het is mogelijk dat de portofoonfunctie, SMS-berichten en het noodnummer tijdelijk niet werken.
De BHV App zelf blijft wel gewoon functioneren. We houden jullie via deze pagina op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
Vanwege de storing zijn we momenteel niet bereikbaar op ons eigen klantenservice telefoonnummer. We zijn gedurende de storing tijdelijk bereikbaar via 06-54988991 of 06-51730851.