Opgelost: Storing bij telefonie van klantenservice en GSM portofonie

Update 11:50 uur: De telefoniestoring is zojuist verholpen.


OPGELOST: Op dit moment kampt StandBy Solutions met een telefoniestoring bij een externe leverancier. Er wordt gewerkt aan herstel van de telefonielijnen.

Het support telefoonnummer van StandBy Solutions is sinds ongeveer 10:30 uur vanochtend niet bereikbaar. Vragen kunnen per e-mail worden ingestuurd aan support [@] standbysolutions.nl. Als u de voorkeur geeft aan telefonisch contact, kunt u uw telefoonnummer opnemen in de e-mail. In het helpcentrum kunt u terecht voor de handleiding van de StandBy app en het opvragen van een nieuw wachtwoord voor uw account.

GSM portofoon

Daarnaast is momenteel ook de telefonie niet beschikbaar van klanten die ‘GSM portofonie’ gebruiken. Neem contact op via support [@] standbysolutions.nl indien u een versnelde (directe) upgrade wilt naar digitale (internet gebaseerde) portofonie: deze digitale portofoon module heeft meer opties zoals push-to-talk, kunnen zien wie er spreekt, de optie om meerdere personen tegelijk te laten praten (of juist niet) en de optie voor meerdere spraakkanalen. Deze portofonie module werkt via een internetverbinding i.p.v. het telefonie netwerk.